KEBAHAGIAAN bukanlah suatu noktah...tetapi suatu proses hidup yang sentiasa berterusan...
Maka, nikmatilah sepenuhnya sementara ia hadir...

Stay FOCUSED on the game, never look back, never feel the pain, coz you're the pain! -TITANS 0004

Sunday, February 07, 2010

teringat...

Salam..

Orang cakap,
"Kalau kita teringatkan kat seseorang tuh, seseorang tu pon sebenarnya sedang teringatkan kita jugak..."

Btolkah..??

Saya sentiasa teringat akan kawan2 saya..
akan orang2 yang saya sayang..
akan mereka2 itu..

TAPI...

Persoalan yang sentiasa timbul berlegar dalam kepala minda..
"Agak2, mereka ingat x tentang saya macamane saya ingat akan mereka..??"

Tiba2, tatkala saya menaip ini, satu jawapan muncul..
"ALLAH tak pernah sekalipun melupakan hamba2Nya.. cuma hamba2Nya yang terlalu sombong dan ego untuk sentiasa mengingati Dia... "

Astaghfirullah hal 'azim...
Astaghfirullah hal 'azim...
Astaghfirullah hal 'azim...




p/s: sekarang, izzah sering ditinggalkan oleh rummate2 izzah...isk3...:'(

1 comment:

shashu said...

manusia pon ada limitnya, kdg2 bukan xingat, cuma kesibukan kuliah contohnya menghambat dr bertanya khabar dn sebagainya.. mungkin bila kita byk ingat org jer, tapi x bgtau, mane lah diaorng tau kita ingat mereka. mcm parents, kita call, kwn2 mungkin sekali sekala jumpa, mungkin itu antara usaha yg buat mereka tahu, kita masih ingat mereka, dan betul lah kata izzah, ape2 hal, Allah tetap bersama2 kita, iA.