KEBAHAGIAAN bukanlah suatu noktah...tetapi suatu proses hidup yang sentiasa berterusan...
Maka, nikmatilah sepenuhnya sementara ia hadir...

Stay FOCUSED on the game, never look back, never feel the pain, coz you're the pain! -TITANS 0004

Thursday, December 25, 2008

Esemen dan McD...

Salam...

Alhamdulillah..akhirnya siap jugak esemen Antenna & Propagation.. 2 hari suntuk memerah dan menggembleng tenaga otak ini untuk menyiapkannya.. Semuanya guna pemahaman sendiri dan berdasarkan formula2 yg terdapat dlm notes, xtahu betol ke x..hahahah...

Untuk esemen kali ni, sempat berdiskusi dengan ika, mai, mimie, shaza, intan, dynat, n yus.. sebelum mai balik, sempat pula dia ckp, "izzah ni, byk scandalous laaa..." hahahha, kenapakah mai anda berkata sedemikian..?xleh blaa arr mai ni...
Selepas tu, berdiskusi psl esemen dgn Yus plaks..habis bab esemen, kitorng berbincang mengenai:
1)Tanggungjawab diri..
2)Bagaimana caranya kita merinduiNya? --> dengan mengetahui sirah kehidupan dan perjuangan Nabi Muhammad
3) surah Ad-Dhuha..--> khas diturunkan kpd Nabi Muhammad ketika baginda merasa diri kesunyian dan keseorangan.. untuk pengajaran kepada semua manusia..
dan
4)serba sedikit tentang sirah kehidupan Nabi Muhammad s.a.w..(kenapa ibu, bapa, datuk, bapa saudara, saidatina khadijah, etc org2 kesayangan Nabi meninggal dunia, meninggalkan Nabi keseorangan..?) --> Peliharaan, jagaan, dan kemenangan xakan tercapai kecuali dgn pertolongan Allah shj..bukan atas sbb pertolongan drpd org2 tertentu..
Alhamdulillah..trimas yus..;)

Hmm..teruskan perjalanan citer...(hahahha)...hmm, kalo kepala otak izzah dah penin, mulalaa izzah suka kaco org (jadi xbetol untuk sementara waktu..).. Habis sumer org dikaconya.. termasuklaa pakmat, chap, ain ismail, mimie, fakhru, syazwan, etc.. hahaha..mintak maaf yer kawan2.. bukan niat untuk apa2 pon, niat mmg cuma untuk mengaco jer..

Oleh sebab melihat keadaan izzah yg makin xbetol (hahahha), ain ismail pon ajak gi kuar makan.. ajak mina skali.. dah lama xkuar ngan mina.. so, kitorang(izzah, ain ismail, n mina) gerak ke McD kat Seri Kembangan.. Banyak perkara yang disembangkan..daripada krisis ekonomi dunia sampailaa kepada kehidupan seharian... yelaa, bukannyer senang nak kuar bersama dh skarang...:P


wan nurul azmina yg comey yg byk secret admireS..;)


noorain ismail yg comot yg juga org kuat SRC 2008/2009

nor izzah yg..hmm, no comment ...(hahahha)

kami bertiga...ain, izzah n mina..


sebelum makan..nyum3...

selepas makan...:P.. Alhamdulillah...


izzah nyer makanan...nyum3..1st tyme izzah makan prosperity...hehhe..

Balik tuh, dh nk dkt sampai kampus, suh ain praktis bwk keta.. hehehe.. bak kata ain, dah lama dia xbwk keta.. ape lagi, inilah masanya.. mmg kitorg round2 cyber laa mlm ni...hehehhe..pas ni, mina plaks tau.. Practice make perfect!!! ;)

p/s:
1)teringat waktu zaman memula bwk kereta dulu.. sgt terasa kepayahannya.. tp bila dh practice byk2 kali, n Alhamdulillah, skarang dh ok dah... terasa kemanisannya berlipat kali ganda..:)
2)harap keakraban persahabatan tidak disalah ertikan.. takut juga andai mereka menyalah tafsirkan perangai saya sehingga takut untuk berkomunikasi dengan saya kembali..saya pohon maaf atas segalanya...sy sedar akn kelemahan diri...

2 comments:

mysourha said...

haha,btol pe izzah byk skandal :) xpe,skandal byk takpe,nnt senang nk pilih di kemudian hari,ihi.

izzahmeor said...

salam..

hebat gaks cadangan mai tu..:P