KEBAHAGIAAN bukanlah suatu noktah...tetapi suatu proses hidup yang sentiasa berterusan...
Maka, nikmatilah sepenuhnya sementara ia hadir...

Stay FOCUSED on the game, never look back, never feel the pain, coz you're the pain! -TITANS 0004

Thursday, April 09, 2009

barisan kabinet baru...

Salam..

Alhamdulillah..
Mula2, saya selsema..
pastu saya sakit tekak..
diikuti batuk..
akhirnya, saya demam.. :)
Sekarang,
saya dah makin ok..

Tapi..
saya rasa makin pening plaks..
cam nak demam balik..
mungkin sebab..
tgk barisan kabinet baru..
menteri2 bersama portfolio masing2..
dan xlupa,
berita terkini mengenai Altantuya..
Huhhh..


(Prestasi anggota Kabinet diukur setiap 6bulan dengan PM terbabit secara langsung, dibantu Menteri di Jabatan Perdana Menteri berkaitan..)

Hurmmmm..
Kita tengok jelaa nanti camner..

p/s: saya perlu melakukan sesuatu untuk negara!!!

No comments: