KEBAHAGIAAN bukanlah suatu noktah...tetapi suatu proses hidup yang sentiasa berterusan...
Maka, nikmatilah sepenuhnya sementara ia hadir...

Stay FOCUSED on the game, never look back, never feel the pain, coz you're the pain! -TITANS 0004

Saturday, April 11, 2009

ku mohon 'izzah dariMu...

Salam..

Ya Allah..
Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...
Yang Maha Pemurah yang mentadbir seluruh alam..

Ya Allah Yang Maha Berkuasa,
Sesungguhnya, diri ini terlalu lemah...
Diri ini terlalu jahil...
Diri ini terlalu hina...

Ya Allah..
Terlalu banyak dosa yang telah aku lakukan...
Aku sedar ya Allah,
Aku tak layak untuk syurgaMu..
Namun ya Allah,
Aku tak sanggup..
Aku tak sanggup untuk menghapi nerakaMu..

Ya Allah Yang Maha Pengampun,
Sesungguhnya aku bertaubat padaMu ya Allah...
Aku berserah padaMu ya Rahman...
Aku bertawakal padaMu ya Rahim...

Aku menangis bukan kerana dia..
Namun,
Aku menangis kerana Engkau
Aku menangis kerana aku terlalu lemah,
Aku menangis kerana aku terlalu malu kepadaMu...

Oleh itu Ya Allah yang Maha Menerima Taubat..
Janganlah Kau biarkan diriku ini dengan sekilas pandang...
Aku memohon keampunan dariMu..
Kau terimalah taubat hambaMu ini ya Allah...

Kini ya Allah ya Rahman ya Rahim,
Kau bantulah aku..
Kau berilah kekuatan kepada hambaMu ini...
aku memohon 'izzah dariMu..
dalam meneruskan perjuangan ini...
dalam meneruskan kehidupan..
dalam menegakkan kalimahMu..

Kau bantulah aku ya Allah
Kau bantulah aku ya Allah
Kau bantulah aku ya Allah...

2 comments:

Anonymous said...

Salam,,,

Thank You ALLAH...
>>We asked for strength, Allah gave us difficulties to make us strong...
>>We asked for wisdom, Allah gave us problem to solve...
>>We asked for courage, Allah gave us obstacle to overcome...
>>We asked for love, Allah gave us trouble people to help...
>>We asked for Favors, Allah gave us opportunities
>>Maybe we received nothing we WANTED but we received everything we NEEDED...

(",)-nuruliman-(",)

izzahmeor said...

Salam...

trimas nuruliman...
:)