KEBAHAGIAAN bukanlah suatu noktah...tetapi suatu proses hidup yang sentiasa berterusan...
Maka, nikmatilah sepenuhnya sementara ia hadir...

Stay FOCUSED on the game, never look back, never feel the pain, coz you're the pain! -TITANS 0004

Thursday, August 28, 2008

trimas kawan2...

Salam...

Malam smalam, izzah terkesan dengan satu statement fid..
"Kita kalau nasihat org memang senang...tapi kalau diri sendiri yang dah terkena, memang susah kita nak terima..."

Hmmm...ayat dia lebih kurang camtu laa...
Ada kebenaran jugak kata2 fid tuh..tu laa realiti kehidupan yang perlu kita hadapi..walau perit mana sekali pon, kita kena berpijak di bumi nyata...

Hmmm..
trimas sgt3 kat fid yg bg byk sokongan kat izzah...
nih ada sajak yang fid buat..
izzah baru dapat offline msg fid td...
fid bg link ni..
kepada sape2 yg tengah bersedih...sajak ni izzah dedicated kan jgk kepada sumer..
fahami dan hayati sajak ni...

trimas jgk kepada sumer kengkawan yg sentiasa bagi support kat izzah...
trimas kat mimie...
mie byk sgt3 tolong izzah...kalo mie xde, mesti lagi sukar perjalanan hidup izzah ni...mie, izzah yakin, Allah bagi mie kat izzah bukan sia2..izzah syg kat mimie sgt3...
trimas jgk kat mina...
walaupon mina asyik busy jer, tp mina tetap bg support kat izzah...trimas sgt2 mina..izzah syg sgt3 kat mina jgk..
trimas jgk kat sir yg sanggup layan karenah izzah slama ni..sori sgt3 andai kata sir terpaksa nk melayan karenah izzah yang ngarut2 ni..trimas sgt3...
kepada geng2 pesta konvo 2008...pakmat, fid, chap, huda, den, alvin, ikhwan..u guys have lighten up my days..time kasih byk3..

sayang sgt korang sumer..!!!

3 comments:

buzzy said...
This comment has been removed by the author.
- F i D - said...

ayat sebenarnya..kalo org ada masalah..kita leh tolong nasihat, tolong solve kan..tp kalo masalah yang sama kena kat kita..blom tentu kita leh settlekan :D

izzahmeor said...

heheh...trimas fid btolkan...:)